24 Ocak 2011 Pazartesi

Chris Isaak Türkiye Sitemize Hoşgeldiniz...

İlk olarak müthiş bir şarkıyla başlayalım istedim. Wicked Game mutlaka en meşhur şarkısı ama I want your Love şarkısı da muhteşem... Yukarıdaki konser kaydını izleyin hak vereceksiniz...

I Want Your Love Lyrics:

Put out your hand, open up your heart.

How can I love you when we're so far apart?

And all I want is your love.

All I want is your love.


Put out your hand,

open up your mind.

How can you love me then just leave me behind?

When all I want is your love.When all I-I want is your love.


Here I am waiting for you,

here I am all alone.

Here I am waiting for you,

tell me what went wrong.All I want is your love.

All I want is your love.

I want your love.


Tell me that you love me,

thatyou're never going leave me,

Find more Lyrics That you're never gonna hurt me,

thatyou never will deceive me,

That you're thinking that you'llsee me,

that you're alwaysthinking of me,

Tell me.

You want my love, you want my love.


Put out your hand,

open up your heart.

How can I love you when we're so far apart?

When all I want is your love.

All I want is your love.
Here I am waiting for you,

here I am all alone.

Here I am waiting for you,

tell me what went wrong.

All I want is your love.

All I want is your love.

I want your love.
I want your love.

Oh.Yeah.

I want your love,

I want your love.

Oh, I want your love.

Şimdi de Türkçesi; Çevirisi biraz bozuk olabilir ama en azından şarkının anafikri ortaya çıkıyor. Düzgün çevirisi olan varasa yorum olarak yazın düzeltirim...

Elini koy aç kalbini.

Nasıl bu kadar uzaklarda olduğumuzda sevebilirim?

Ve istediğim tüm aşk.

Bütün istediğim senin aşkın,

elini koy zihnini açık.

O zaman sadece beni geride bırakmadan nasıl beni sevebilirsin?

Zaman istediğim tüm aşk.

Ne zaman istediğim tüm aşk.

Burada ben burada yapayalnız,

senin için duruyorum bekliyorum.

Burada seni bekliyorum.

Neyin yanlış gittiğini söyle.

Bütün istediğim senin aşkın.

Bütün istediğim senin aşkın.

Sevgini istiyorum, beni sevdiğini söyle ki , Eğer beni asla terk etmeyeceksen...

bana eğer zarar verirsen ki asla, bu beni aldatmak olur.

Bu size edeceğiz düşündüğünüzü bana hep sensin,

bakın, beni düşünme

Söyle bana.

Benim aşk istiyorum, sen benim aşkımı istiyormusun,

Elini koy aç kalbini.

Nasıl bu kadar uzaklarda olduğumuzda sevebilirim?

Zaman istediğim tüm aşk.

Bütün istediğim senin aşk.

Burada ben burada yapayalnız, senin için duruyorum bekliyorum.

Burada seni bekliyorumneyin yanlış gittiğini söyle.

Bütün istediğim senin aşk.

Bütün istediğim senin aşk.

Sevgini istiyorum.

Sevgini istiyorum.

Oh.Evet.Sevgini istiyorum,

ben aşkını istiyorum.

Oh, Sevgini istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder