27 Ocak 2011 Perşembe

Chris Isaak - Lie To Me Şarkısı Videosu ve şarkı sözleri...

Chris Isaak - Lie To Me

There is a woman, far over the sea.

Standing and waiting,

praying for me.

Here I lie sleeping, a girl by my side.

Who am I hurting, each time I lie.

Lie to me, lie. Lie to me, lie.

There is a woman, t

rying hard to be brave.

The way that I hurt her, has made her afraid.

Things that I'm doing, are breaking her heart.

Still she's pretending, we'll never part.

Lie to me, lie. Lie to me, lie.

I don't care what people may say, I know everybody lies.

I'm not trying to hurt my love, I'm only trying to get by.

( Guitar Solo )

There is a woman, far over the sea.

Standing and waiting, praying for me.

Here I lie guilty, a girl by my side.

Who am I hurting, each time I lie.

Lie to me, lie. Lie to me, lie. Lie to me, lie. Lie to me, Lie.

Chris Isaak - Lie To Me -Türkçe çevirisi...

Bir kadının deniz çok üzerinde bulunmaktadır.

Ayakta ve benim için dua bekliyor.

Burada ben, yanımda bir kız uyku yalan.

Kim, ben yalan her zaman acı duyuyorum.

Lie to me, yalan. Lie to me, yalan.

Bir kadın cesur olmak için gayret ediyor.

Ona zarar o yolu, onu korkuyor yaptı.

Ben yapıyorum şeyler, onun kalbini kırıyorlar.

Hala o asla parçası olacak gibi davranıyorlar.

Lie to me, yalan. Lie to me, yalan.

Ben herkes yalan biliyorum, insanlar söyleyebiliriz ne umurumda değil.

Ben sadece geçinmek için çalışıyorum.

Aşkım zarar vermeye çalışıyor değilim.(Gitar Solo)

Bir kadının deniz çok üzerinde bulunmaktadır.

Ayakta ve benim için dua bekliyor.

Burada ben, yanımda bir kız suçlu yalan.

Kim, ben yalan her zaman acı duyuyorum.

Lie to me, yalan. Lie to me, yalan.

Lie to me, yalan.

Lie to me, Yalan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder