25 Ocak 2011 Salı

Chris Isaak Blue Spanish Sky videosu...

Bu şarkı Wicked Game'den sonra en çok beğendiğim şarkısı. Gece yarısı kulaklıkla dinleyeceksiniz müthiş oluyor. Olağanüstü bir şarkı...

Blue Spanish Sky

"It's a big blue spanish sky,

Lay on my back and watch clouds roll by.

I've got the time to wonder why,

She left me.

It's a slow sad spanish song,

I knew the words but I sang them wrong.

The one I love has left and gone,

Without me.

Now she's gone,

our world has changed.

Watching a blue sky,

thinking of rain.

It's a slow sad spanish song,

I knew the words but I sang them wrong.

The one that I love has left and gone,

Without me.

It's a big blue spanish sky,

I Lay on my back and watch clouds roll by.

I only wish I could make you cry,

Like I do.

Like I do.

Like I do.

Şimdi de Türkçesi...

Mavi İspanyol Göğü

Bu, büyük bir mavi ispanyol gökyüzü

Sırtımda ve izlemek bulutlar rulo tarafından.

Ben, neden merak zaman var O beni bıraktı.

O, yavaş bir hüzünlü ispanyolca şarkı

Ben kelimeleri biliyordum ama onları yanlış seslendirdi.

Sevdiğim bir sol ve gitti, Bensiz.

Şimdi o gitti, dünya değişti.

Yağmur düşünce, mavi bir gökyüzü izliyorum.

O, yavaş bir hüzünlü ispanyolca şarkı

Ben kelimeleri biliyordum ama onları yanlış seslendirdi.

Ben sol ve gitti aşk biri, Bensiz.

Bu, büyük bir mavi ispanyol gökyüzü

Sırtımda ve izlemek bulutlar rulo tarafından Lay.

Ben sadece, seni ağlatmak isterdim

Gibi biliyorum.

Gibi biliyorum.

Gibi biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder